قیمت جدید گوشت قرمز

قیمت جدید گوشت قرمز امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد/جزییات تغییر قیمت

بر اساس داده‌های منتشرشده، قیمت‌ها در چند روز اخیر تغییری نداشته و همچنان ماهیچه گوسفندی بالاترین قیمت و دنبه سنگسر و شهمیرزاد کمترین قیمت را در میان انواع گوشت به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس داده‌های مرکز آمار قیمت گوشت قرمز در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت با رشد ۵.۵ درصدی به میانگین ۶۵۳ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۲.۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

بر اساس داده‌های منتشرشده، گوشت ‌شقه گوسفندی حدود ۱۰ کیلوگرمی، ۷۵۹ هزار تومان، به ازای هر کیلوگرم، ران گوسفندی ۸۱۰ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی با نرخ ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان و شقه گوسفندی تنظیم بازار با قیمت ۶۹۸ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم و سردست گوسفندی بره در بسته‌های ۳.۵ کیلوگرمی، ۶۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ران ممتاز گوسفندی با قیمت ۸۱۰ هزار تومان، دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت ۱۸۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و همچنین شیشلیگ با قیمت ۷۳۵ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

منبع: مشرق نيوز

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:


با عنایت به اینکه سایت «اخبار اقتصادی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار اقتصادی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.