هافبک خارجی تراکتور قصد بازگشت ندارد

هافبک خارجی تراکتور قصد بازگشت ندارد

هافبک و ستاره خارجی تیم فوتبال تراکتور تبریز قصد بازگشت به ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل گذشته را با رتبه چهارم به پایان رساند و با توجه به قهرمانی سپاهان اصفهان در جام حذفی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را کسب کند.

تیم فوتبال تراکتور برای فصل جدید هنوز سرمربی ندارد اما شنیده می‌شود، مالک باشگاه همانند فصل‌های گذشته حضور پر رنگی در نقل‌وانتقالات دارد و تا به اینجا کار با چند بازیکن مطرح نیز به توافق رسیده است.

با پیگیری مشخص شد گوستاوو واگنین هافبک برزیلی تی‌تی‌ها که برای استراحت به کشورش سفر کرده قصد بازگشت به ایران را ندارد. قرارداد این بازیکن بعد از ۲ فصل حضور در لیگ برتر ایران به پایان رسیده و با توجه به اینکه تا به اینجا کار از سوی باشگاه اقداماتی برای تمدید قرارداد با او صورت نگرفته احتمال جدایی این بازیکن قوت گرفته و خودش نیز دیگر تمایلی برای حضور در تراکتور ندارد.

این هافبک برزیلی در طول ۲ فصل حضور در تبریز ۴۸ بار با لباس تراکتور به میدان رفت و موفق شد ۸ گل را برای تی‌تی‌ها به ثمر برساند.

منبع: مشرق نيوز

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:


با عنایت به اینکه سایت «اخبار اقتصادی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار اقتصادی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.