عرضه کامیون کشنده تک محور فاو 460 فردا (یکشنبه) در بورس کالای ایران

image.png

شرکت سیباموتور کامیون کشنده تک محور فاو 460 را فردا 3 تیر در بورس کالا و با قیمت ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان عرضه می‌کند.

تالار خودرو بورس کالا فردا (یکشنبه ۳ تیر) میزبان عرضه کامیون کشنده تک محور فاو J6 متعلق به شرکت سیباموتور است. قیمت پایه کامیون کشنده فاو ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان تعیین شده که برای انجام معامله بایستی معادل ۱۰ درصد آن در حساب بورسی خریدار موجود باشد و این محصولات 3 شهریور سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

کشنده تک محور فاو 460

کامیون فاو با موتور قدرتمند از برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور 11050 سی‌سی با نسبت تراکم 18/3:1، یک ساختار مقاوم و قابل‌اعتماد را تضمین می‌کند.

این کامیون دارای موتور ۶ سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم، همراه با توربو شارژ و اینتر کولر، به شما توانایی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

عرضه کامیون کشنده تک محور فاو 460 فردا (یکشنبه) در بورس کالای ایران

کشنده فاو تک 460 با حداکثر قدرت 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر، قدرتی استوار را در اختیار شما قرار می‌دهد و آماده انجام ماموریت‌های سنگین و پیچیده است.

کشنده فاو 460 دارای استاندارد آلایندگی EEV Euro5 و سیستم کاهنده آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) بوده که علاوه بر افزایش کارایی اقتصادی، به حفظ محیط‌زیست نیز متعهد است.

در بخش سیستم سوخت‌رسانی، کشنده تک محور فاو 460 به‌وسیله انژکتور – کانال مشترک از بوش آلمان تأمین می‌شود که اطمینان از بهره‌وری و کارایی بیشتر سوخت را فراهم می‌آورد.

منبع: مشرق نيوز

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:


با عنایت به اینکه سایت «اخبار اقتصادی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار اقتصادی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.