خروج نمایندگان از اجلاس “کار” هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل +فیلم

خروج نمایندگان از اجلاس "کار" هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل

تعداد قابل توجهی از نمایندگان اجلاس بین‌المللی کار در اعتراض به سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی جلسه را ترک کردند.

به گزارش مشرق، تعداد قابل توجهی از هیئت‌های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل، نشست ویژه فلسطین در کنفرانس بین المللی کار را ترک کردند.

این نشست در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد در جریان یکصد و دوازدهمین کنفرانس بین المللی کار در مقر سازمان ملل در ژنو سوئیس برگزار شد و مدیرکل سازمان بین المللی کار گزارشی از وضعیت کارگران در مناطق اشغالی فلسطین و سایر کشورهای عربی را در این نشست ارائه کرد.

وی در گزارش خود به آثار مخرب گسترده این حملات در غزه و کرانه باختری پرداخته و آمار داد که بیش از ۲۰۰ هزار شغل در غزه نابود شده و ۱۵۰ هزار نفر در کرانه باختری از ۷ اکتبر تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. بازار کار در غزه تقریبا به صورت کامل فروپاشیده و نرخ بیکاری به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

علی بحرینی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این جلسه با اشاره به جنایت نسل کشی مستمر رژیم اسرائیل در غزه از ۷ اکتبر تاکنون گفت: بازار کار در غزه به دلیل این کشتار، تخریب وسیع زیرساختها، آوارگی و گرسنگی فروپاشیده و حقوق کار در این سرزمین به کلی نقض شده است. تخریب گستره سرمایه انسانی و فیزیکی آثار مخرب جبران ناپذیری برای همیشه در فلسطین به جای خواهد گذاشت. از سازمان بین المللی کار انتظار می‌رود با زبانی رسا این جنایات رژیم اسرائیل در غزه را محکوم کرده و اقدامات ملموسی برای حمایت از کارگران و کارفرمایان غزه به عمل آورد.

منبع: مشرق نيوز

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:


با عنایت به اینکه سایت «اخبار اقتصادی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار اقتصادی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.